Mijn eerste (studie)reis - Reisverslagen van Nana Agatowski - WaarBenJij.nu Mijn eerste (studie)reis - Reisverslagen van Nana Agatowski - WaarBenJij.nu

Mijn eerste (studie)reis

Ik ga studeren in Launceston, Tasmanië. Dit is het kleine eilandje onder van Australië.

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2018

The ending

04 Juni 2018

The beginning of the end

22 Mei 2018

Busy weeks

08 Mei 2018

Focus

30 April 2018

Kingsday in Melbourne
Nana

Oiii, Ik ben Nana en dit wordt mijn reisverslag van de komende vijf maanden. Met deze verslagen hoop ik iedereen op de hoogte te houden, maar ook een beetje jaloers te maken op hetgeen wat ik allemaal ga beleven. Hopelijk ga je het leuk vinden en zoniet, it's gonna be your loss. With lots of love, Nana

Actief sinds 15 Feb. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8944

Voorgaande reizen:

14 Februari 2018 - 21 Juli 2018

Mijn eerste (studie)reis

Landen bezocht: